»Kot bi umetnica v slike prenesla življenjsko spoznanje, ki ga lahko dosežemo šele na dolgi rok, namreč, da vsaka struktura prej ali slej razpade, iz njenih ruševin pa se začne porajati nekaj novega – in tako gre pot v neskončnost.«
»Proces ustvarjanja se pri umetnici začne s preprostim krokijem na prosojnem papirju, ki nastane kot spontan likovni zapis njenega občutja, misli ali razpoloženja v tistem trenutku.«
»Ta ekstrakt njene intimnosti, ki ga izriše v močni risbi z zastajajočo gesto, kot v krču, a vendarle odločno, je izhodišče za kompozicijsko zasnovo nastajajočega likovnega dela.«
»Sega v bistvo Golijinega umetniškega ustvarjanja, ki že vse od začetkov stremi po novem in drugačnem.«
»Predstaviti kvalitetne, avtorsko izvirne likovne govorice, zajeti klasiko in vključevati tudi sodobne, multimedijske rešitve.«
»Čeprav je ta element po svojem izvoru impulziven, po naboju pa ekspresionističen, umetnica v nadaljnjem procesu dela gradi tkivo slike skrajno premišljeno, v skladu s temeljnimi klasicističnimi načeli uravnoteženosti, preglednosti in čistosti forme.«
»Pri umetnici gre za gibanje med materijo in antimaterijo, v zelo ekspresivno risbo pa vključuje notranje uvide v konkreten svet in dogajanje.«
»Najprej sem slikarka, šele nato sem glasbenica.«
»Avtorica se je v zadnjih 15 letih uveljavila kot slikarka samosvojega slikarskega izraza, predvsem po zaslugi njene osebne motivike rajskih, domišljijskih, fantazijskih, magičnih vrtov, kar je v bistvu tudi rdeča nit njenih slik. Vsaka od njih je zgodba zase, zasnovana na drugačen način.«
»V Benetkah 17. stoletja ni slikarke, kakršna je bila v Bologni Elisabetta Sirani.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju